Cutie Girl Yananomel
"beauty lies in the eye of beholder"
By: Ilyana Azni

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Thursday, 17-Nov-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Edisi 'Perasan' Tuan Punya Fotopages

"yana nak cite ni.."
hehe..
"kak yana..serius..jgn gelak..
View all 11 photos...
hehe..lama dah yana tak muncul dlm ni.. so sekali sekala nak gakla 'terperasan'.. tp kan kawan shafiq ckp (org panggil dia 'korea') muka yana mcm rita rudaini..waa yana tak sukala.. langsung tak sama kan? oh lupa nak kenalkan..yg kena sekeh ngan yana tu adik angkat yana..hehe..nama dia fiza..ada sesapa nak berkenalan? dia ni baik tau..tp kadang2 suka merajuk(jgn marah fiza)..apapun..akak sayang fiza..


Friday, 4-Nov-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Kafeteria Batu Keras, Dubai

 
 
 
Oleh kerana mlm tu tiada jemputan makan&minum(org2 arab ni tak wat open house ke mcm kt Malaysia? )semua budak-budak perantau ni kelaparan..so semuanya berpakat pegi makan kat Kafeteria(kantin?) Batu Keras kat area Jumeirah..lama jugak melepak sambil2 makan & menonton 'live band'..tp jangan terpedaya ngan muka2 keriangan budak2 perantau ni(padahal dalam hati masing2 sgtla rindukan Malaysia sebenarnya) termasukla aku..hehe..


Thursday, 3-Nov-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Tentang Raya Itu

 
Putar balik masa 9 tahun lepas..

Lokasi: Dewan Sekolah
Waktu: Seminggu sebelum balik cuti raya
Pemberi ucapan: Alamak..lupa la plak nama dia..dia ni antara cikgu paling veteran(tak heran la dia salah seorang penulis buku teks sejarah)
Isi2 ucapan: apa makna raya itu?..Kata dia..raya ni maksudnya "hubungan sesama makhluk"..
-kenapa orang panggil balairaya?kerana tempat tu berkumpulnya manusia,bermesyuarat,bergotong royong jika ada kenduri kendara..
-kenapa org panggil jalanraya/lebuhraya?kerana ia menghubungkan manusia antara satu tempat dgn tempat yg lain..
-kenapa orang panggil hantu raya?(ni bukan lawak ye)kerana hantu jenis ni antara hantu yg manusia suka bela..so hubungan manusia dgn hantu ni buat dia dpt nama hantu raya..
Banyak lagi contoh2 yg dia bagi..tapi waktu 9 tahun lepas tu dah terlalu tua utk aku mengingati..

p/s:apa kaitan gambar kat atas dengan cerita ni?


Friday, 24-Jun-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Bunga I

 
 
 
perasan kelainan entry kali ini?ye..xde watak org dlm gambar2 di atas..hehe..

satu pertanyaan..kenapa lelaki2 yg lara dlm percintaan kdg2 dipanggil Mat Bunga?adakah sbb mereka2 ini (lelaki lara td)selalu menghadiahkan bunga kpd kekasihnya?pernah tak kita terfikir yg mungkin sebahagian drpd lelaki2 lara ini tak pernah hadiahkan bunga kpd kekasihnya(mungkin disebabkan setiap kali nak beli bunga kedai dah tutup ataupun bunga kat Cameron dah abis stok )
abis kalau mcm tu lelaki2 ini nak dipanggil Mat Bunga jugak ke?
- JANGAN AMBIL SERIUS


Thursday, 23-Jun-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Budak Nakal I

 
ni plak quduq a.k.a Qistina..sepupu kpd tatan si budak montel..anak angah ngan kak faz..sgtla nakal dan lincah..opahnya kata ikut perangai ayahnya masa kecik2 dulu..sebijik..


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net